czwartek, 2 maja 2013

turkusowa spódniczka mgielka DiY


rozmyślałam dzisiaj co tu ubrać na urodziny mojej chrześniaczki i nie miałam żadnego pomysłu, więc pomyślałam, że sobie uszyję spódniczkę :) tak też zrobiłam, zasiadłam do maszyny i za godzinę była gotowa!
spódnica jest asymetryczna - w zależności jak ją ubiorę mam albo dłuższe boki albo przód i tył. fajna alternatywa dla spódnic z trenem, poza tym moje kolana nie należą na najpiękniejszych więc dłuższy przód je trochę zasłoni, a jednocześnie nogi nie będą schowane :) 
uszyłam ją z turkusowego materiału mgiełki.
myślę, że się nadaje na majowe przyjęcie w ogrodzie :)



3 komentarze:

  1. świetnie będzie wyglądać z białym topem ! ;)

    amellies.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :)
      na przyjęcie w końcu założyłam ją do koralowej mgiełki ;)

      Usuń
  2. aaa, jest przepiękna! właśnie takiej poszukuję!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń