czwartek, 14 lutego 2013

walentynkowa stylizacja :)

witajcie kochani!
wiem, że zaczęłam pisać bloga i nawet się nie rozwinęłam, a już skończyłam na 2 postach.
dlatego stwierdziłam, że dzisiaj, w ten walentynkowy dzień warto rozpocząć na nowo!

chciałam przestawić wam moją dzisiejszą stylizację. jak wiadomo, walentynki kojarzą się z serduszkami, a te zdecydowanie z każdym możliwym odcieniem czerwieni i różu. ja skupiłam się na dwóch odcieniach: koralowym i barbie'owym :D










DIY: MAKE-UP
oczy: na  górne i dolne powieki nałóż najpierw białą kredkę a na to biały matowy cień aby podbić intensywność kolorów. następnie nałóż na 3/4 górnej powieki (pozostawiając wewnętrzny kącik biały) wyrazisty cień w kolorze koralowym, a na załamaniu i w zewnętrznym kąciku ciemnoszary cień. rozetrzyj granicę, żeby stworzyło się przenikające cieniowanie. 
następnym krokiem jest narysowanie kreski. użyj do tego czarnej kredki, żeby kreska była wyraźna i ostra, kredka musi być bardzo dobrze naostrzona. możesz użyć tej eye-linera.
linię wody pomaluj białą kredką, żeby oko stało się optycznie większe.
wytuszuj rzęsy, górne i dolne, a na górne doklej dodatkowo sztuczne rzęsy w paskach.
policzki: pomaluj różem w kolorze koralowym.
usta: kontur obrysuj kredką a wargi pomaluj pomadką w kolorze barbie'owego różu.
paznokcie: nałóż matowy lakier w kolorze czerwonym z koralowo-srebrnymi drobinkami.



kredka biała nr e11 l'ambre, cień vollare coral, róż w kulkach nr 32 i konturówka nr 47 editt, cienie z palety vanity fair nr 1 i 3 h&m, kredka czarna le crayon kohl noir i tusz hypnose doll eyes  noir lancome, rzęsy magic nr y16, pomadka rouge couture nr 101 astor, lakier extreme nails nr 243 wibo








sweter second hand, marynarka zara, buty quazi, torebka river island, naszyjnik i bransoletka h&m, pierścionki apart, opaska pawie piórka

2 komentarze:

  1. Jakież ty masz duże oczęta :) Pięknie ci wyszedł makijaż i walentynkowa stylizacja.
    Ja właśnie muszę poszukać jakichś poradników co zrobić żeby nie było widać cieni pod oczami i samo oko trochę powiększyć optycznie bo ciągle wyglądam na zmęczoną :D
    P.S. strasznie zazdroszczę ci takich długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na cienie pod oczami polecałam odkąd pamiętam i polecać będę zawsze:
    http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=6 !!!!!!!!! :D
    a powiększanie to przede wszystkim biała kredka na linii wody (powiększanie) + biały matowy cień pod linią brwi (unoszenie brwi i przez to otwieranie oka) :D

    a co do włosów... może i długie, ale zniszczone rozjaśnianiem, a rozczesywanie to prawdziwa katorga :(

    OdpowiedzUsuń